בשישי האחרון עשיתי שניצלים,
כילדה של דיאטות-כבר-מגן-חובה- לאכול שניצל זה דבר די נדיר אצלי, קורה פעם בעשור.
השניצל הביתי הזכיר לי את הילדות שלי, איך כולנו תמיד נלחמנו על ה'בלי'.
במשפחת רביד, ה'בלי' היה יחיד ומיוחד, ה'בלי' היה פסגת החלומות שלנו הילדים,
לא אגזים אם אודה שאפילו הלכנו מכות בגלל ה'בלי' הזה.
רק ש.. כשמו כן הוא, הוא 'בלי'.
הוא מה שנשאר מהבלילה (שאריות מהביצה + פירורי לחם), בלי השניצל בפנים.
וזהו, כוחו של שיווק נכון.
לגרום לילד להאמין ששניצל בלי שניצל שווה הרבה יותר, מכל ערימת שניצלים טריים שעומדים מולו, זה כבר 'דוז פואה' בשיווק..

ולמה אני מספרת את זה?
כי אנחנו ב2025, אפשר לעשות תמונות תדמית בAI והם יצאו ממש אחלה.
ואם את צריכה תמונה אחת טובה,
תמונה שאת משווקת איתה את הפלייר שלך לקידום הסדנה או ההרצאה הבודדת שלך,
אם את צריכה תמונה על רקע לבן ולא יותר מזה, אז AI הוא פתרון מושלללם בשבילך!
ואומרת לך את זה צלמת תדמית…
אם את מרגישה שהבינה לא מבינה אותך, ואת מאותגרת טכנולוגית?
אין בעיה- תתפסי לך איזה יום צילום מרוכז, תשתדלי לחייך הכי טבעי שתצליחי, ויאללה להמשיך למשימה הבאה.
תמונה על פלייר צריכה להתאים לעיצוב של הפלייר, לאו דווקא לבלוט.
אבל,
תמונות שיווקיות המטרה שלהם היא קודם כל- לבלוט ברשתות החברתיות.
אם את משווקת ברשתות החברתיות, אם את מנסה להביא לקוחות חדשים לעסק שלך- תמונה על רקע לבן, או תמונת AI , אלו לא רק תמונות שלא מתאימות לעסק שלך, הן ממש עובדות לרעתך.
- תמונות על רקע לבן לא תופסות את העין.
בשיווק ברשתות, המטרה שלנו היא קודם כל שיעצרו את הגלילה הבלתי פוסקת, על התמונות שלנו.
כדי שיקראו את הפוסט שעבדנו עליו 3 שעות, אנשים צריכים קודם כל לעצור ולראות בכלל את התמונה שהעלנו. אם התמונה לא גרמה ללקוחות פוטנציאליים לעצור- אין סיכוי גדול שהפוסט עצמו יצליח. - תמונות AI שנבנו בתבנית חוזרת על עצמה, שבה משתמשים הרבה בעלי עסקים, הן לא רק תמונות חסרות אותנטיות שלא מצליחות לתפוס את העין,
אלא הן משדרות שני דברים בולטים:
1. חוסר כנות שלך כמשווקת,
2. שאת לא שלמה עם עצמך, עד כדי כך שהלכת לבינה המלאכותית שתוציא אותך מושלמת (מדי)… - לקוחות מרגישים שקרים ממרחקים, אפילו שקר לבן חמוד כזה כמו תמונה לא נכונה- ו..פוף! איבדת אותם.
האמינות שלך יורדת גם ברמת המוצרים והשירותים שאת נותנת, ולא רק ברמת התמונות המושלמות מדי.
והטעות הקטנה הזאת של בחירה בתמונה לא נכונה- כבר עולה לך בלקוחות..
אז שנסכם?
אם ההורים השכירים שלי, חסרי השכלה השיווקית בעליל,
הצליחו לשווק לילדים שלהם את ה'בלי' כדבר נחשק במיוחד, (ואנחנו זוכרים שזה שניצל בלי שניצל, כן?),
אז אני מצפה ממך, בעלת עסק שכבר נמצאת אתנו איזו תקופה,
לדעת שהכל מתחיל ונגמר בשיווק…
תבחרי בחוכמה את סגנון התמונות הנכון לך,
הוא לא צריך להיות מושלם- הוא צריך להיות את!
בתמונה: מרגנית פרץ