"אבל אני צריכה רק 3 תמונות, למה אני צריכה לשלם על חבילת צילום?"
נכון, את יכולה להשיג בקלות תמונות מקצועיות במחיר מוזל ובתוך רבע שעה לסיים את הצילומים,
אבל אלו תמונות שמרחיקות ממך לקוחות פוטנציאליים..
תמונות פרופיל שהן תמונות שאת 'חייבת להסתדר איתן, כי אין ברירה', או תמונות שהן רק 'חצי כוח' – הן לא רק לא טובות.
הן ממש הרסניות.
הן הורסות את כל ההשקעה הרבה והמאמצים שאת מכניסה לתוך השיווק של העסק שלך
למה אני אומרת את זה?
- תמונה שבה את משלבת ידיים על החזה או מניחה את היד על הסנטר,
היא תמונה שמרחיקה ממך לקוחות.
למה?
בגלל שאלו תמונות המשדרות מגננה וחוסר ביטחון. וזה רחוק מאד מהכח והעוצמה שכיוונת אליהם
- תמונה שאת מחייכת בה חצי חיוך, אבל העיניים שלך משדרות לחץ..
אלו תמונות המשדרות ללקוחות שלך שהם לא יכולים לסמוך עליך!
למה?
בגלל שהתת מודע של הלקוחות שלך חש בדיסוננס שקיים בך במהלך הצילומים
ומאותת להם שיש פה סוג של שקר.
- תמונה שבה קהל היעד שלך לא מצליח בעצם להבין מי את,
מה הגוון המיוחד שאת מביאה איתך לעולם שלו
ורואה אותך בתמונה גנרית לחלוטין של 'עוד פרצוף מחייך' יושב ליד לפטופ,
היא תמונה שאף אחד לא יזכור,
גם אם חייו יהיו תלויים בכך.
הלייק של אמא שלך הוא מהמם, אבל הוא לא מקדם אותנו מבחינה שיווקית..
יש מצב שאת בתחילת הדרך ומנסה לחסוך זמן וכסף איפה שאת רק יכולה,
הכל בסדר, הייתי שם ואני מכירה את התחושה, רק שאת חוסכת במקום הלא נכון..
אנחנו משקיעות זמן הכנות וכסף עבור תמונות התדמית שלנו-
אנחנו לוקחות ימי חופש, עושות שופינג, מתאמות תספורת וגוונים אצל הספר, לק ג'ל ומאפרת
כל זה בשביל 3 תמונות, שפשוט לא יכולות לספק את הסחורה.. לא חבל?
אם כבר השקענו את כל זה, לא כדאי לתת לעצמנו את האפשרות לראות את עצמנו דרך 'עין טובה' ולהתאהב בתמונות התדמית שלנו?
לא כדאי שנאפשר ללקוחות שלך להרגיש שאת, על כל היופי והמיוחד שבך, זה בדיוק הפתרון שהם מחפשים?
צילומי תדמית צריכים לבטא את הגוון המיוחד שלך.
את מה שאת באת לחדש לעולם הזה,
לספר את הסיפור של העסק שלך,
להוציא אותך הכי טוב שיש,
אז בבקשה אל תפילי את עצמך במוקדמות על תמונות שמרחיקות ממך לקוחות..