שאלו אתמול בקבוצה של נשות עסקים מה ההבדל בין צילום של צלמת שפשוט אוהבים את התמונות שלה, לבין צלמת תדמית מקצועית.
תייגו אותי כדי שאסביר ואני מנצלת את ההזדמנות לעשות את זה גם פה, בצורה מסודרת:
1. לכל תחום צילום יש את האתגרים שלו ואת הפתרונות הייחודים שלו.
אפילו צלם מוצרים של גוצ'י שמצלם מוצרים על רקע לבן, לא יצלם חתונה או בת מצווש.
האחד זה שיעור מתמטיקה והשני זה שיעור ספורט- תסכימו איתי, שכולנו מקווים שזאת לא אותה מורה..
2. צלמת תדמית טובה לא מתמקדת במראה שלך. היא שמה את הדגש על העסק ועל הלקוחות שלך.
כן, גם כשהיא מצלמת תמונות פרופיל בלבד.
3. רגעים יפים ונוף משגע זאת תשובה מעולה לתמונה משפחתית שתולים בסלון, אבל צלמת תדמית לא יוצרת לך רק תמונות יפות ונעימות לעין היא יוצרת תמונות יעילות מבחינה שיווקית.
זה הבדל גדול!
יעידו על כך נשות עסקים שתמונות התדמית שעשו להן יושבות בדרייב ומחכות לראות אור יום, כי הן חיפפו במוקדמות ולא הלכו על צלמ.ת עם תפיסה והבנה שיווקית.
4. צלמת תדמית מכירה אותך ללקוחות הכי מהר שאפשר, היא מכניסה את הערכים של העסק ואת הגוון היחודי שלך בתמונות, כך שאנשים מרגישים שהם מכירים וסומכים עליך גם אם לא תיפגשו לעולם.
התמונות עצמן כבר מוכרות את העסק שלך, את רק צריכה להסכים להיראות ולהיות נוכחת ברשת..
(כן. זה חתיכת 'רק'..)
5. כמו שלא הולכים לאימון עסקי אצל מישהו שפתח אתמול את העסק שלו,
אני לא ממליצה לך ללכת להצטלם אצל מישהי שלא משווקת בעצמה ולא מכירה את מורכבות השיווק ברשתות החברתיות.
בתמונות הפרופיל משתמשים פעמים בודדות בלבד (לרוב בפלייר, בעמוד האודות באתר ותמונות פרופיל)
כדי לשווק כל הזמן -צריך תמונות אווירה מגוונות הרבה יותר..
בתמונה: רועי ויזל אבירם
שנדע למצוא בתוכנו את הקסם,
יעל רביד
הקסם שברגע