דילוג לתוכן

רגעי קסם

על תמונות תדמית, נשים ושיווק..

תמונות מושלמות 'מדי', עולות לך בלקוחות

איש משחק במגנטים

אנשים טועים לחשוב שבשביל 'לצאת אני בתמונות',  אני צריכ.ה להראות הכי מושלם ומתוקתק שיש. 

זאת טעות קשה בקריאת המפה השיווקית. 

תמונות שנצא בהם הכי הכי יפים שיש, הכי נכונים, עם כל שערה ושערה בול במקום, תמונות עם פריימים נקיים שמריחים את האקונומיקה עד אלינו, בלי טיפת לכלוך של העולם המציאותי בקצוות של הפריים, אלה תמונות בעלות פוטנציאל ענק 

להרחיק מאיתנו את הלקוחות שאנחנו רוצים!!

(וכן, אני יודעת שזאת טענה שקשה לקבל, גם אנוכי פרפקציוניסטית לא קטנה, מכירה. תשארו איתי..)

למה אני אומרת את זה? 

כי אלו תמונות הבנויות מלכתחילה בצורה מנוכרת, בניתוק מהאמת היומיומית שלנו ושל הלקוחות שלנו. 

אלה תמונות שפשוט לא יכולות לעבוד מבחינה שיווקית, גם אם החיוך גדול ואותנטי. 

כי

איך אני כלקוחה, אדע שבעל העסק נכון עבורי אם הוא מצולם כמו כוכב קולנוע, בלי שום סימן שהחיים נגעו בו בכלל? 

איך אני ארגיש שהוא מסוגל לתקשר איתי באותה השפה?

איך אני אדע שהוא מסוגל להבין את הכאב שלי? 

תמונות 'מושלמות', 'נקיות מדי' הן תמונות שלא אומרות עלינו כלום ושום דבר.

אין בהן את הייחודיות שלנו.

אין בהם אותנו, אפילו שאנחנו המצולמים בהן.

אבל לא באתי לבאס, קבלו את החדשות הטובות:

אנחנו לא דוגמנים ולא שחקנים, אנחנו לא נמדדים לפי הקריטריון המקובל של היופי. 

אנחנו בעלי עסקים הנותנים שירות ללקוחות. 

אנחנו צריכים להראות כבר בתמונות, שאנחנו מבינים את הכאב ומכירים לעומק את כל הרעש שיש ללקוחות שלנו בראש (בתחום שלנו לפחות)

מקור ראשון
ניר זר- קוצ'ר אישי ועסקי, 'מקור ראשון'

איך זה מתבטא בסופו של דבר בתמונות שלנו? בעזרת כלי חזק שאני מאד אוהבת- תחקיר.

צילומי מיתוג לעסקים, מכילים ב'קסם שברגע' תחקיר עומק. 

התחקיר שאני מאמינה בו מכיל הרבה שאלות על הנפש, על עולם הערכים, הדברים הקטנים והגדולים שהופכים אותנו להיות מי שאנחנו. 

התחקיר הוא כלי עיקרי בארגז הכלים שלי, הוא מאפשר לי לתרגם את כל עולמות התוכן לתמונות מקוריות ומעניינות

לשלב תחומי עניין וליצור חיבורים בין אלמנטים מעולמות שונים שמספרים את הסיפור שלכם

המטרה: לספר בתמונות מי אתם ומה הדבר המיוחד הזה שאת מביאים איתכם לעולם.

התמונות שלי מספרות את הסיפור שלכם, כך שאף אחד לא עסוק בכם או בחצ׳קון שצמח לכם בבוקר.

הלקוחות שלכם מתחברים לרגש שעולה בהם, בתחושה שמישהו מבין אותם ומדבר את השפה שלהם.

אז בואו נוריד קצת את הלחץ. 

כי 'להיות אני בתמונות', זה לא אומר שאנחנו אמורים להיות מושלמים. 

זה להביא את עצמנו לקדמת הבמה ולהגיד :

'היוש,

זה/ זאת אני 

וזה הגוון המיוחד שלי

אני מכיר/ה את הדרך 

ואני בטוח/ה שאני יכול/ה לעזור גם לך

רוצה גם?'

 

ושנדע למצוא בתוכנו את הקסם,

יעל רביד, הקסם שברגע 

אם כבר אהבת, לא תשתפי?

פנקי בתגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בא לך עוד מהקסם הזה?

יעל רביד, תמונות תדמית

יום צילום מרוכז- עשי ואל תעזי לעשות

'הקסם שברגע' עושים סדר: למי זה מתאים, למה אפשר לצפות ומה לא יכול לקרות
אישה אוחזת בספר, ליד ספרייה ניידת

איך לבחור את סוג הצילום שמתאים לעסק שלך?

"אבל אני מעצבת גרפית/ עורכת דין/ מעצבת אתרים .. בשביל מה אני צריכה תמונות בכלל?"
יעל חן מחזיקה לב מסוכריות ענק

מה באחריותך ומה ממש לא, בצילומי תדמית

בואי נעשה קצת סדר: מה את צריכה להתארגן עליו לקראת צילומי התדמית שלך ומה ממש לא?

3 טעויות שאסור לך ליפול בהן, בצילומי תדמית

אנשי עסקים חוזרים ועושים את אותן 3 הטעויות בצילומי התדמית שלהם. לא חבל עליך?

יאללה, שנדבר?

לראות את התמונות והסרטונים ולהגיד כן! זה בדיוק אני!

השאיר.י פרטים ונחזור אליך בהקדם